اسلایدر

راسل: مسي را هيچ گاه نخواهيم فروخت.

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بارسلونا در فصل جاري رقابت‌هاي لاليگا با هدايت تيتو ويلانووا خيره کننده ظاهر شد و از 57 امتياز ممکن 52 امتياز را به دست آورد و بهترين نتيجه‌ تاريخ اين ليگ در نيم فصل را به خود اختصاص داد.

به گزارش ايسنا،ساندرو راسل در گفت‌وگويي با شبکه تلويزيوني (RACL) به ستايش از ويلانووا پرداخت و گفت: نتايج ويلانووا همه را غافلگير کرد، اما سران باشگاه بارسلونا شگفت زده نشدند، چرا که به خوبي ويلانووا را مي‌شناختيم و مي‌دانستيم که چه توانايي بالايي در عرصه مربيگري دارد. با اين نتايج نشان داديم که انتخاب ويلانووا تصميم کاملا درستي بود. در ويلانووا مي‌توان نشانه‌هاي گوآرديولا را يافت. او انگيزه بالايي براي بازگشت به سلامتي کامل دارد و اميدوارم هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورد.

رييس باشگاه بارسلونا گفت: مسي را هيچ وقت نمي‌فروشيم. او استعداد بزرگي است. بسيار آرام است و با همه رابطه خوبي دارد. هيچ گاه او را نخواهيم فروخت. اميدواريم که ليو با پيراهن بارسلونا براي هميشه از جهان فوتبال خداحافظي کند.

در اين يکي،‌ دو فصل اخير شايعه‌هاي زيادي درباره پيوستن نيمار، ستاره برزيلي سانتوس به بارسلونا به گوش رسيده است. اما هنوز اين انتقال در هاله‌اي از ابهام است. راسل در پاسخ به احتمال پيوستن نيمار به جمع آبي - اناري‌ها، گفت: هنوز هيچ چيز مشخص نيست. قرارداد نيمار با سانتوس در سال 2014 به پايان مي‌رسد. بايد ببينيم تا آن زمان چه اتفاقي خواهد افتاد. هنوز هيچ چيز مشخص نيست.

رييس باشگاه بارسلونا در پايان سخنان خود درباره بازگشت آبيدال به ميادين گفت: مبارزه آبيدال با بيماري‌اش نشان داد که قدرت فرا عقلي دارد. او به احتمال زياد قبل از پايان اين ماه به ميادين بر مي‌گردد. آبيدال بار ديگر فوتباليست خواهد شد و با پيراهن بارسلونا به ميدان خواهد رفت. او الگويي براي همه است. آبيدال نشان داد که انسان مي‌تواند بر هر چيزي غلبه کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:راسل: ,مسي ,را هيچ گاه, نخواهيم ,فروخت,,خبر,عکس,, ] [ 20:36 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1518
بازدید کل : 141910
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت